Tegyél az egészségedért minden nap!

Saját tapasztalat.

2022/05/13. - írta: Ketti18

 

Gondoltam ezt megosztom veletek hogy tudjátok hogy akinek esetleg idéző jelbe rossz tapasztalata volt bármilyen gyógynövényes alap anyagú termékkel az miért volt. Olvassátok el érdemes. Saját tapasztalataimat mondom el nektek. Egy éve mikor létre hoztam ezt a blogot! Nagy lendülettel indítottam. Azt gondolván hogy mindenkinek mint nekem a legfontosabb az egészsége! Mivel a termékeket én magam is elkezdtem szedni és ki próbálni meg győződtem róla, hogy jók és használnak. Még nagyobb lendülettel csináltam ezt a blogot és ajánlottam a termékeket. Jól tudjuk, hogy a termékek gyógynövény alapúak ezért nem volt nehéz beszélni róluk. Mivel én már 19 éves korom óta gyógynövényekkel gyógyítottam magam, ha valami egészségügyi problémám volt. Ezért az összetételük alapján könnyű dolgom volt és van most is. Azért jó pár gyógynövény hatását, mit mire használjunk tudom fejből. Az első gyógynövényes könyv, amit meg vettem az a Mária Treben Isten patikája című könyv, ami a mai napig meg van. Ebből rengeteget tanultam és alkalmaztam is az ott leírtakat. Aztán ahogy egyre jobban bele merültem még több gyógynövényes könyvet vettem és lapozgattam és tanultam belőlük. Alkalmaztam az abban ajánlott kúrákat és segítettem az ismerősöknek családtagoknak. Nem vagyok termeszét gyógyász ez igaz, de több mint 30 éve alkalmazom a gyógytea kúrákat gyógyszerek helyett. Ezért aztán úgy gondolom hogy van tapasztalatom és tanultam abból a rengeteg könyvből. Szóval a Biocom termékei lényegében gyógynövény kúra csak nem teában, hanem kapszulába téve egymás hatását erősítve segít az egészségünk megőrzésében vagy éppen javulásában. Ha ezeket a termékeket egyenként tea ill. gyógynövény formában kellene összeszedni és ki méregetni az összetétel, hogy ugyan azt a hatást érjük el, mint a kapszulával akkor igencsak ki kellene nyitni a pénztárcánkat! Nem beszélve arról, hogy még valamilyen szinten gyógyszerésznek vagy termeszét gyógyász végzetségűnek is kéne lenünk ahhoz, hogy se túl kevés se túl sok ne legyen az arány a kapszulába, illetve a teánkba. Az is köztudott, hogy a Világ történelemben nem kevés olyan magyar név szerepel, mint Szent Györgyi Albert a C-vitamin Atyja és sorolhatnám. A termékeink zöme bizony magyar fejlesztés. Mint például Kis Éva Holisztikus haj gyógyász az összes hajápolási termék az Ö gyermeke! Vagy a most meg jelent Lun focus a tüdő tisztitó Jakab István gyermeke. De sorolhatnám az összes termékünket, ami magyar fejlesztésű a Regenor Szabó Szigfrid találmánya. Amiért Géniusz díjat kapott. Mert egy olyan beteget gyógyított meg akinél az orvosok azt mondták nem tudják meg gyógyítani .Ezzel lényegébe azt szerettem volna mondani hogy ha azt hirdetjük vedd a hazait akkor itt van a lehetőség ezek magyar termékek. Amit még fontos tudni a gyógynövényekről, illetve a gyógyteákról az, hogy előszőr ki hozzák a betegséget belőled tehát lehet kicsit rosszabbodik a helyzet pl náthásabb leszel, de ha akkor abba hagyod rosszabb lesz a helyzet mert akkor már csak gyógyszerekkel tudod helyre hozni viszont, ha ettől nem rémülsz meg és folytatod a kúrát akkor helyre jössz. Tehát a lényeg hogy nem szabad abba hagyni mert a gyógynövény készítmények igy gyógyítanak! De gondolom már tapasztaltatok ilyet. Sokszor volt az elején amikor el kezdtem inni a gyógyteákat akkor még jobban náthás lettem. De aztán rá jöttem, ha meg emelem az adagot akkor hamarabb helyre jövök. Úgy, hogy én úgy csináltam, hogy meg ittam kb 1 óra alatt fél- egy liter teát. Persze mindig tudtam és meg néztem az összetételt. Sokszor úgy nézett ki a konyha, mint egy drogéria. A sok gyógynövényes zacskótól és teától. Meg is kaptam sokszor az ismerősöktől na be indult a boszorkánykonyha��. Most is abból tudhatod, hogy a termékeink gyógynövény alapanyagokból készülnek hogy ha először úgy érzed ki hozta a betegségedet. De ettől nem kell meg rémülni pont ez a lényege hogy így gyógyít. Nem elfedi a tüneteket. Ez minden gyógynövény alapanyagú termékre vonatkozik. Nem véletlen, hogy az ajánlott adagot úgy határozzák meg a természetgyógyászaink, hogy emelheted az adagot. Ahogy az ezüst hálózat vezetőm mondta Én a megoldást kínálom neked az egészségügyi problémádra. Adok egy kulcsot a kezedbe ez a kulcs a regisztrációs kód! Aztán hogy te ezzel a kulccsal mit csinálsz melyik zárba teszed a 8 lehetőség közül, amit a Biocom neked biztosit az már a Te döntésed. Ezt a kulcsot ingyen meg kapod tőlem és egy évig a nálad lehet és a kezedben van. Ha nem teszed bele egyik zárba se akkor elveszik a kulcs anélkül, hogy használtad volna. Ha viszont használod 8 zárat nyithatsz ki. Mik ezek a zárak azt elmondom neked, ha kéred. Amennyiben érdekel a kulcs írj a poszt alá egy igent vagy kérem a kulcsot. És én felveszem veled a kapcsolatot. Köszönöm, hogy rám szántad ezt a pár percet.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://immunrendszerabc.blog.hu/api/trackback/id/tr2017831025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása